Pages

&&&

Monday 4 February 2013

Kenapaa sukar ?


Kenapa sukar untuk aku lupakan segala kenangan kita bersama ? kenapaa sukar untuk aku kikis perasaan sayang terhadap kau ? Mengapa semua ini berlaku tanpa dimintaa ? Ya Allah :'/ .. aku dah cuba untuk lupa kauu , tapi semenjak buka sekolah ni kau muncul balik depan aku sebagai kawan . setiap kali aku tatap muka kau , makin sebak hati aku walaupun bibir aku mengukirkan senyuman . tetapi aku faham , setelah apa yang berlaku antara kita , dan kau telah bersama dengan orang baru , itu sudah cukup untuk membuatkan kau lupakan aku , lupakan kisah lalu kita , dan lupakan segala kenangan yang telah kita sematkan disetiap masa ketika bersama dahulu . aku redha dengan apa yang telah ditakdirkan oleh Allah untuk aku . dan aku pasti , Allah telah tetapkan yang lebih terbaik untuk aku :'/

No comments:

Post a Comment

Followers