Pages

&&&

Friday 11 January 2013

Aku perlu cuba :'/


Selama 8 bulan kau dan aku bersamaa .. suka dan duka kita harungi bersama .. sampailah genap 8 bulan kita berpisah .. sampai hari ni aku tak pernah dapat melupakan segalaa kebahagiaan dan kesedihan yang aku alami bersamaa kau .. aku tak pernah menceritakan apaa yang aku rasa dekat sesiapa .. hanya Allah je tahu apa yang aku rasa setiap kali aku tatap mukaa kau .. hanya Allah sajaa yang faham perasaan aku .. disebalik senyum aku , ada tangisan yang sangat sangat penuh dengan kesakitan dan kesedihan .. seriously aku perlukan kau , kejujuran kau , keikhlasan kau dan kasih sayang kau .. aku perlukan kau seperti duluu .. tapi apaa kan daya , kau sudah pun dimiliki oleh orang yang betul betul kau sayangg . dan kau tak perlukan aku buat masa sekarangg dan selamanya :'/

No comments:

Post a Comment

Followers