Pages

&&&

Wednesday 21 November 2012

Berakhirlah kisah aku dan dia :'(

berakhirlah kisah aku dan si dia .. Selama ni , aku sayangg kau tapi sekarangg kau buat aku macam ni .. selama ni , aku jaga kau lebih dari diri aku tapi sekarangg ini yang kau balas dekat aku .. aku bagi kau peluangg kedua sebab aku pecayakan kau selama ni .. sepatutnya aku denga nasihat kawan kawan aku , dia tak bagi aku terima kau untuk kali kedua sebab dieorang pasti benda ni akan terjadi buat kali kedua .. kau kata kau sayang aku , kau akan jage aku , kau janji akan buat hbungan kita macam duluu .. tapi kau mungkiri janji kauu .. kau curang belakang aku , kau layan perempuan lain lebih mesra dari kau layan akuu .. ini ke bukti kau yang kau sayang aku ? kau buktikan dengan cara bermesra mesra dengan perempuan lain ? apaa semua ni .. kau tak pernah jujur dengan aku selama ni .. aku diperbodohkan oleh kau selama ni .. Hati aku dipermainkan oleh kau selama ni .. aku bodoh sebab masih percayakan kauu .. aku bodoh sebab aku tak boleh buang perasaan sayang aku untuk kauu .. aku redha dengan apaa yang terjadi .. :"(

No comments:

Post a Comment

Followers